facebook
facebook
twitter
dj, 25 d gener d 2018

Els ports esportius de la Costa Brava reforcen la seva promoció a Alemanya amb una nova guia audiovisual

Els ports esportius de la Costa Brava reforcen la seva promoció a Alemanya amb una nova guia audiovisual
 Els Ports Esportius de la Costa Brava van presentar ahir, a l’estand de l’Associació Catalana de Ports Esportius i Turístics (ACPET) de la Boot Düsseldorf, la nova guia audiovisual dels Ports de la Costa Brava.

La guia, que consta de 19 vídeos de marines i ports esportius, està impulsada conjuntament pels Ports Esportius de la Zona Costa Brava de l’ACPET, el Patronat de Turisme de la Costa Brava i ADAC (Reial Automòbil Club d’Alemanya). L’objectiu es potenciar al mercat alemany l’entrada dels ports esportius i les activitats que es fan a la destinació, permetent captar un nou perfil de turista per a la Costa Brava.

A la presentació han estat presents el Gerent de Ports de la Generalitat, Joan Pere Gómez Comes, la directora de l’Agència Catalana de Turisme a Alemanya, Montserrat Sierra, el president de l’ACPET, Tomàs Gallart, la representant del Patronat de Turisme Costa Brava Girona, Anna Barceló, i el Vicepresident de la Zona Costa Brava de l’ACPET, Rai Roca, entre d’altres directius.

Gómez Comes ha explicat l’impuls que dóna l’Administració portuària als diferents sectors que operen en els ports amb accions de promoció com aquesta, “potenciar activitats com la nàutica és una de les nostres línies estratègiques de futur”.  També ha afegit: “La recerca de sinergies amb els diferents sectors portuaris ha de crear dinamisme econòmic al territori”.

L’ACPET està present en la Boot Düsseldor, una de les fires del sector més importants del món, des de fa 20 anys per donar a conèixer la oferta de tots els seus ports i clubs associats. Destacar que per segon any consecutiu Ports de la Generalitat col·labora amb l’ACPET en la promoció dels ports esportius catalans i el sector nàutic de Catalunya arreu del món.  

Bookmark and Share